Ervaren Marketing en Communicatie adviseur (24 uur per week)

Ben jij een creatieve en gestructureerde teamspeler die communicatielijnen wil uitzetten en realiseren binnen een warme en betrokken organisatie in de Joodse gemeenschap? Dan is deze veelzijdige en betekenisvolle functie iets voor jou!

Ben jij die ervaren Marketing en Communicatie adviseur? (24 uur per week)

  • Vind jij het leuk om de communicatielijnen uit te zetten én ze zelf waar te maken?
  • Wil je een afwisselende functie waarin je creatief kunt zijn met taal en beeld?
  • Kun jij goed overzicht houden en coördineren?
  • Ben jij op zoek naar een betekenisvolle en veelzijdige baan binnen de Joodse gemeenschap?
  • Voel jij je thuis in een warm en hecht team, binnen een betrokken organisatie?
    Als jouw hart van bovenstaande een sprongetje maakt, ben jij misschien wel onze nieuwe collega!

Wat ga je doen?

Je vormt een duo met de andere communicatieadviseur en samen verzorgen jullie alle communicatie van onze organisatie. Corporate -, marketing-, interne en arbeidsmarktcommunicatie, huisstijl, branding: het is een heel brede en diverse functie!

Je adviseert gevraagd en ongevraagd de bestuurder, teamleiders en collega’s over communicatievraagstukken. Je maakt communicatieplannen en zorgt ervoor dat deze gerealiseerd worden. Voor een deel doe je dit zelf: je schrijft teksten en verzorgt de vormgeving (in Canva) van diverse uitingen. Daarnaast coördineer je de werkzaamheden van de andere communicatie-adviseur en externe partijen. Voorbeelden van onze uitingen zijn bijvoorbeeld onze websites www.joodswelzijn.nl en www.freyda.nl/, onze socials Instagram en Facebook. Ook schrijf je voor ons magazine De Benjamin en lever je input voor diverse nieuwsbrieven en mailings.

Wie ben jij?

  • Je bent een denker én een doener. Het maken van een communicatieplan wissel je gemakkelijk af met tekstschrijven of vormgeven. Je verliest de grote lijn niet uit het oog.
  • Je kunt de vele verschillende dingen waarmee jij en je communicatie-collega bezig zijn goed coördineren en houdt het overzicht.
  • Je bent een stevige sparringpartner en adviseur voor collega’s.
  • Je hebt minimaal een afgeronde relevante hbo-opleiding, bijvoorbeeld op het gebied van marketing en/of communicatie.
  • Je hebt minimaal 5 jaar ervaring in het communicatievakgebied, en bent bedreven in website- en sociale mediabeheer, tekstschrijven/redactie en vormgeven.
  • Bij voorkeur heb je een Joodse achtergrond en/of ben je bekend met de Joodse leefwereld en doelgroep.

JMW – Werken voor een boeiende doelgroep bij een bijzondere organisatie

Stichting Joods Maatschappelijk Werk (JMW) is in 1946 opgericht en sinds de Tweede Wereldoorlog van blijvende betekenis voor Joods Nederland. Het doel van JMW is de coördinatie, bevordering en uitoefening van de gehele sociale zorg voor de Joden in Nederland, ongeacht hun religieuze affiliatie. Zo streeft JMW naar een veerkrachtige Joodse gemeenschap en probeert zij de identiteit en de netwerken van Joodse Nederlanders te vergroten en te versterken. Dit doen we met zo’n 40 betrokken collega’s. Zie voor meer informatie www.joodswelzijn.nl/.

Wat bieden wij?

  • Een kleinschalige organisatie met betrokken collega’s
  • Mogelijkheden om je verder te ontwikkelen
  • Salaris en arbeidsvoorwaarden conform de CAO Sociaal Werk, minimaal € 3.802,- en maximaal € 6.107- bruto op basis van 36 uur per week (bedragen per 1 januari 2025, inschaling afhankelijk van opleiding en ervaring).
  • Een individueel keuzebudget en persoonlijk loopbaanbudget waarmee je jouw arbeidsvoorwaarden op maat kunt maken
  • Deelname pensioenfonds Zorg&Welzijn
  • Start met een jaarcontract, met uitzicht op een vast contract
  • Je standplaats is ons hoofdkantoor in Amsterdam

Reageren?

Heb je interesse in deze functie en wil je graag aan de slag voor een bijzondere en mooie doelgroep? Aarzel dan niet langer en solliciteer meteen. Stuur je cv en motivatiebrief per e-mail uiterlijk maandag 13 januari 2025 naar personeelszaken@joodswelzijn.nl. De 1e ronde gesprekken vinden plaats op maandag 20 januari 2025 en de 2e ronde gesprekken op maandag 27 januari 2025.  Het inwinnen van referenties maakt onderdeel uit van de procedure. Meer weten over de functie? Neem contact op met Margo Weerts, directeur-bestuurder JMW, via m.weerts@joodswelzijn.nl  

———————

Blijf op de hoogte

Ontvang de tweewekelijkse nieuwsbrief van JMW in je mailbox
Ja, ik wil mij aanmelden