Op donderdag 1 februari begint Catom in Amsterdam met de cursus “De Basis van Digitale Sociale Media”. De cursus bestaat uit vijf sessies. Deze sessies worden in het Ivriet gegeven door Einat Oshpiz. Zij is een expert op het gebied van digitale marketing. Tijdens de cursusdagen ligt de focus op de volgende verschillende onderwerpen:
o Het bouwen van een contentstrategie voor sociale netwerken
o Een kwalitatief zakelijk kanaal beheren op Facebook en Instagram – hoe je het goed doet
o Top Instagram-trends en must-know-apps
o Hoe je meer volgers op Instagram en Facebook kunt krijgen door organische en gesponsorde activiteiten
o Story – alle innovaties en trends
o Highlights creëren – ontwerpen en categorieën
o Het creëren van een leadcampagne in Facebook Ads die op continue basis omzet en leads genereert
o Reels – alles wat je moet weten om winnende virale video’s te maken
o Interessante visuele inhoud creëren met behulp van gratis platforms op de computer en verschillende applicaties
o Het bouwen van een succesvolle leadcampagne op Facebook
o Het karakteriseren van de klanten van het bedrijf
o Wat is marketingschrijven? Hoe schrijf je berichten op een manier die klanten aantrekt en tot actie motiveert?
o Wat is een verkooppost en een afbeeldingspost?
o Het opbouwen van de hashtagstrategie
o Hoe weet je waar je bedrijf het beste op de markt kunt brengen?
Data: 1, 8, 15, 29 februari en 14 maart